Passa al contingut principal

PUBLIQUEM, QUE SÍ!


No estic contenta, no, és més que contenta: estic cofoia i alhora nerviosa i molt orgullosa i emocionada perquè he tardat però ho he fet, perquè vull, perquè és un bon llibre, perquè estimo el que hi posa, perquè LO DAVID també en parla...i perquè anireu veient a la dreta del bloc on en parlarem i quan. M'hi acompanyareu? AH!!  I faig una crida a una trobada blocaire... quan us vajo bé, és clar, i llegirem i riurem i sobretot sobretot ens abraçarem i gaudirem de ser amics. Gràcies, gràcies... de la meua part, de l'Albert, del David, de l'editorial Tivoli i de la gran maquetadora que ens ha fet un llibre molt digne. 

Comentaris

  1. Felicitats i que gaudiu molt de la trobada!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  2. La publicació d'un llibre és una de les il·lusions més grans que podem complir. Enrorabona.

    ResponElimina
  3. Ep, enhorabona! Ara toca l'emocionant tasca d'ensenyar-lo al món!

    ResponElimina
  4. Tenim ganes de veure'l i tocar-lo. Per molts anys!

    ResponElimina
  5. Estic contenta en veure't tan exultant, i et desitjo tot l'èxit del món, que sí, que sí.
    Olga X.

    ResponElimina
  6. Guarda-me'n un, que l'altre dia em vaig quedar amb les ganes!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars