Passa al contingut principal

Per no marxar-te

erotisme 1.0 :-)


Preguntes de quin tipus és la faldilla. "Flamdilla". A l'altre costat de la pantalla els ulls marrons se t'empetitixen. Rius, tornes a riure. Dic, dedins, que és un entrecot, "sense xucrut". Em xiula l'orella dreta. Preguntes, llavors, què és una flamdilla.  Em ressona la teva rialla, meravellosa, franca, expansiva, al cap i al cor. "interessant". La brusa està dissenyada per posar silenci quan la conversa s'atura a l'escot. Sí, escriure és un entreteniment eròtico-gastronòmic. M'afalagues, em poses julivert i em perfumes amb una afirmació sobre la meva persona. Cullera, menta."No n'ha quedat"... T'he de deixar. Petons de xicolata, per no marxar-te. 

PS. Ja tinc el meravellós "Come, Thief" de la Hirschfield. Durant la setmana, tria de menges delicades, eròtiques, i corseteries escollides a la pell. Bon dilluns tingueu.... ;-)***********

Comentaris

  1. Respostes
    1. :-)

      Gràcies per aquest elogi!! Espero estar a l'alçada de la resta de posts... m'agradarà llegir-te!!

      Elimina
  2. Es lo que et dic tens l'olla molt desmadrada , ja ja ja

    ResponElimina
  3. Eròtico-gastronòmic, molt cantireta és això, sí!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I caòtico-gastronòmic també... que per això sóc Leo.

      Ains. ;-D

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars