Passa al contingut principal

Cordó feliç, Lluc, i sempre

I en prendre't entre els braços, la fragilitat amb braços i cames i aquells ulls que em fitaven, del desig de veure't et vaig parir sense alè entre espasmes de felicitat. I a les 18 hores el teu àngel va quedar-se adormit de l'esforç en mantindre't despert, perquè tot sucre té pòsit si es deixa de remenar. El Dr. Eduard Solé et va tornar a mi, Lluc del meu cos, i mentre em treia la llet tossuda per a revifar pell i ànsies i abraçar-te, entre espasmes elèctrics i fonemes que fóren paraules d'un idioma que domino perquè l'amor em governa, encara el cordó em tensa: em crides si l'epilèpsia et porta a l'enlloc, perquè et pugui fer néixer un i mil cops, com llavors, felicíssim 23 de gener del 2003, a les 10.28 del matí, i la grua ens posava una multa d'aparcament. Cordó i circ feliç, Lluc, i sempre. 




Comentaris

  1. Bellíssim!!, llegir-ho m' ha traslladat als meus moments, al teu moment.

    ResponElimina
  2. Cantireta, normalment passo, llegeixo i surto sense dir-te res (què podria jo dir que estigués a l'altura de l'erotisme dels teus versos?) Però avui sí, avui porto un sac de petons per a tots dos, per al Lluc i tu, i dir-vos que per molts anys!
    Una abraçada enorme!

    ResponElimina
  3. Un petó ben fort pel Lluc i per tu Montse, i la meva felicitació per aquest lligam que només l'amor de mare, en sap fer la llaçada!

    ResponElimina
  4. Un text entranyable que només pot escriure una mare.
    Per molts anys, anys de felicitat per en Lluc i per a tu.
    És curiós ... el meu fill Pere va néixer també un 23 de gener; ara ja té 33 anys.

    Bona nit Cantireta.

    ResponElimina
  5. Saps, Cantireta, que el teu Lluc i jo vam néixer el mateix dia, 23 de gener, d'anys molt diferents?
    Un text preciós, ple de força, tendresa i estimació.
    I per molts anys al teu fill!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Tretze anys ja el plançonet! Dona-li una abraçada.
    Un escrit que commou, Cantireta, tot sentiment i bellíssim.

    ResponElimina
  7. Simplement es brodat , gaudeix tot el que puguis del LLuc , malgrat els cops durs de la vida

    ResponElimina
  8. Que bonic,Montse!I com passa el temps...Ningú ho diria, llegint-te. Criadora de vida.Per molts anys, mare

    ResponElimina
  9. Quina manera més bonica i més tendra de recordar el naixement d'un fill i celebrar el seu aniversari. Preciós

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars