Passa al contingut principal

AMFITRIÓ

Besos, dius. Sigues el meu amfitrió... saps perquè? Ja he après a descartar els signes de la malvestat, a llegir entre les teues rialles de jota, a fer-me un lloc al teu llit de mots. em ve de gust escriure't minúscules entre la gola i el pit, que la teua veu em trobi la síl·laba tònica i em faci riure com quan dic que el fred em tenalla sense tallar-me. Besa'm des de les neutres fins al gels on no poden doblegar-me, i a la secció femenina de l'altre cantó de les turgències còncaves. Posa setge a les sines, que ningú es rendeixi si no és perquè el mugró et mira insolent sense retre't cap homenatge que no sigui el nom...el nom...el meu nom... i si em versifiques mentre mengem, només haikus sisplau, i amb els dits, que les menges exquisides sempre vénen en plats de porcellana blanca. 



Comentaris

  1. has posat tantes coses damunt la taula que ja no sé que triar per menjar.....però l'altre banda de les turgències còncaves promet....
    Bon dilluns i bona setmana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sinyó Gasull,

      Hi ha una promoció: el menú del dia és gratuït. La carta, que consta de 32 plats, és de franc. Les ofertes de les turgències còncaves les trobaràs a mà esquerra del blog, damunt de l'estampat rosa turgent que dóna color a les galtes de la cantireta: són els bols on poso els flams ( i els hams per a pescar clients ) :-)

      Igualment, salero. Carretons de petons!!

      Elimina
  2. La llengua i les seves posicions, entre l'amor i l'erotisme. Bonic, bonic, Cantireta!

    ResponElimina
  3. Òstres, quina menja tan deliciosa! Haikus. Mai no ho havia pensat. M'encanta la idea.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot el que és japonès té una delicada aroma eròtica... els haikus també, les síl·labes es poden allargar amb el que es vulgui...

      ;-)*

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars