Passa al contingut principal

Llocs on no m'esperen


Al Feisbuk, lloc on la ubiqüitat és la tònica dels personatges que s'hi passegen, ara compta amb la meva presència. No m'hi espera ningú : cap ex-nòvio, ni antic jefe, ni futur editor dels meus maldecaps literaris, ni enemiga íntima de la infantesa. Tampoc m'esperen a les celebracions religioses arreu del territori, on es purguen pecats per realitzar, i on es disposa d'instruments força enginyosos per a iniciar-se en el massoquisme. Ni en les butigues on qualsevol cosa que compreu costa un bitllet verd, i causa el mateix efecte en les vostres amistats. No hi ha frisança en els llocs d'ambient i il·luminació nocturna que desitgin la meva immediata salutació, on sé que coneguts i saludats hi passen hores entre líquids de vària índole. Al cementiri no se'm reclama immediatament, veus de solvència contrastada del més enllà m'ho han confirmat. A la feina, fins dimarts dia 26 no cal que vagi a impartir il·lustració en les llengües que ( diuen que ) domino. No em veuran en els iacuzis entre persones de molt renom i poca humilitat. Serà impossible que m'albireu entre les multituds que per pocs euros i molta satisfacció s'apleguen en creuers i autocars cap a l'Europa que encara ens rebutja. Als pobles que tot seguit anomenaré, la meva no-presència serà àmpliament comentada : Brno, Anglès, Seró, Calgary ( cal anar-hi? ), Montserrat ( a mi mateixa ? ), La Pera, Els Omells de Na Gaia, Falset, Pau ( quin avorriment! ), Quart ( quina gasiveria! ), Verges ( després de la menopausa, potser sí ), Vilobí d'Onyar ( quan sàpiguin pronunciar-ho poc a poc ), Lloca l'ou, Ges ( per raons comprensibles ), Malgrat ( a veure, més decisió!! ), L'Espanyol ( ecs! )... I a Platja de Miami tampoc, deu estar recuperant-se de l'atac d'universitaris de la Blanca Albió que vénen a purgar els seus exàmens...

Comentaris

  1. Esperem doncs. Ah no, que no vindràs! :P

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Molt bo!, per cert és Llocalou., està equivocat als mapes. I Vilobí és molt senzill sona a Bilubí(petita pausa) dunyà. Això us passa per no fer vocals neutres (amb tots els respectes ;-) )

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars