Passa al contingut principal

Ensopegades gramaticals

!. Perquè a va sense hac? Perquè ha ha d'anar amb hac, si és muda?
2. Com és que la lletra hac és tan important, si ipoteca s'entèn igual?
3. " Tu necedad es tan brillante como las montañas nevadas". Metàfores potents, les dels meus alumnes!
4. Qui diu que El Poema de Mio Cid és emocionant? Encara no m'he recuperat de la seva lectura, allà els 15 anys...
5. "Monorrimas asonantadas" i jo dic "Tu padre, por si acaso". És que el castellà té un aire xulesc...
6. Traduir de l'anglès malament no et fa lligar gaire = " No m'agrada gens que et llevis tan tard" = " I don't like getting up early".
7. Prosopopeya, Sinècdoque, Hipèrbole... I jo pensant que eren noms de pobles de Grècia!
8. Noves investigacions en la literatura catalana atorguen la paternitat de l'autoria del Tirant a ell mateix. O sigui, la primera autobiografia de la història!
9. Si Ausiàs Llach aixequés el cap, se canviaria el nom per Lluís March, i de pas ses al·lotes al·lucinarien i se faria fan dels Antònia Font.
10. Un cop un tradueix al castellà les cançons de la Leidy Gaga, el pop ( d'ultramar ) no es paeix bé i et sent com una puntada a les meninges.
11. Els poetes som uns pesats. Últimament sento que em vigilen pel carrer, per si se m'acut escriure un sonet en algun bar de mala reputació...

Comentaris

  1. Un altre dubte esquizofrènic.

    Perquè la R final d'algunes paraules és sorda i en algunes altres es sonoritza?

    Per cert, no vaig passar del primer cantar.... és superior a mi.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars