Passa al contingut principal

Petons...ecs!!


Wola!
La becària de Nostresinyó em volia fer un petó l'altre dia. M'agrada que em fasson petons : els nois que s'assemblen/ es diuen (a) (Sant) Jordi, per exemple; les noies que em fan riure i els agrada el risotto de bolets ; les que dibuixen bé, les que consolen al personal, les que no arriben a 30 anys... Prò de la becària de Nostresinyó no'n vull. I si se m'encomana'l surrealisme i dic que vull unes vacances "tot inclòs" a Avalon ? Sí, ja hu sé que és una cançó del Bryan Ferry, prò ella no hu sap... Vale, li dic que jo em quedo el Bryan Ferry i li deixo l'Avalon perquè'n faço lo que vulgo. Just, oi ?

El nostre Jordi sant també va fer el sant. No estava gaire alegre ( tanta sang vessada per un poble, la cultura, l'Ernest Maragall i l'informe PISA, els llibres, les cues davant dels escriptors, els contes que no són publicats...), tenia raó. L'altre sant Jordi n'estava més. Ens va tocar una rosa d'hivernacle a cadascuna, sense petó de Nostresinyó, i a més algun tenia el regust del recital del Casasses a casa nostra. Quin lujo, i jo fent fer rodolins als de primer!! Estarien refent Xèspir els de Batxillerat amb la secre de Nostresinyó? Que'ls déus ens agafon confessats!!

La "picaeta" de l'insti també és guai. Ens agrada el mateix, fer coses per fer-les i intentar ser pràctiques i originals. La seriositat és un càncer. Tres hurres per ella i per la seva amistat.

Jornades... Mandra punyetera de conduir i sentir rotllos, sort que algunes ponències són interessants i en surts amb una colla de llocs d'Internet i gadgets varis per entretenir la canalla mentre esperes que soni el timbre...Una sinyora visi-onària va estar realment excelsa. Jo dic : al pot petit hi ha la bona confitura.

Altres coses que no són gens interessants :
1. Nostresinyó SÍ va fer pasqua abans de rams. M'ho va dir un ex apòstol seu.
2. Pasqua estaria milló si no fes mal temps. Nevar a l'abril no fa de vacances, fa iuiu i jo no sé esquiar.
3. Reivindico estafar el cafè de la fenya. Amb 2 cartutxos de la fenya em pago un paquet de 14 "dosis" de cafè oral. L'intravenós no sé on el venen. Quan ho sàpiga ho publico.
4. Les granotes nem a la Bassa, és el nostre local social. Llàstima que els gripaus tenen fenya a endrapar i després no'ns els podem endur a fer una be-canya plegats. Ai, la líbido!!
5. Vull que'l llibre de capsalera de Nostresinyó es digo "Caspocalipsi". Té tants anys com Nostresinyó, i és igual de desfassat. Si vas fumat, dic jo que et deu semblar una canya!
6. La costella m'ha regalat un llibre per la crisi dels quaranta. I una rosa. Ell sí que és el meu Sant particular!!
7. No menjar i patir fred porta a dir-te Teresa i viure a Ávila. Em trec el barret per una dona que al segle XVI escrivia com una doctora d'Universitat. I sense ventar-se'n gens. Els homes de l'època l'admiraven i respectaven. Per què ara no passa ? Cal ser ministra o jutgessa perquè un home es digni mirar-te a la cara i tenir-te per igual ? I pel sou ?

Dilluns serà el meu dia. Pitjó que Sant Jordi, jo sóc Verge i em felicitaran per ser-ne. Espero que no me'n demanin proves. Prò sí que em tocarà una cosa: Petons...ecs!!

Comentaris

Entrades populars