Passa al contingut principal

ASSSÚCARR!!

PD. Reclamo, com a Donya del reialme imaginari que acabo de crear, l'illot del Cafè Bo Per a Tots i Totes ( CBPTT ) on només jo regno en companyia de la meva cullera com a "gaiato" reial. N'estic fins a la sacarina de compartir oxigen amb els alumnes i de sentir que m'escolten fins i tot els moviments peristàltics del meu estòmac pre-menopàusic. Ara tenim un reialme caòtic, sense guàrdies urbanos ni senyals ni sobretot zones blaves on aparcar els nostres culs nobles. Recreació de les taules de la guarderia ? Potser sí. Però les màquines ens usurpen el gust, les papil·les gustatives i a més ens foten mà al moneder, i a canvi rebem un cullerot a les parts baixes de l'anatomia ( i tant, que és "mia" ) dient-nos que el que bevem és cafè. També diuen alguns que el que fan és treballar...
No nem bé. Sense cafè, el proletariat es sublevarà i s'adormirà a les taules fent veure que pensa en les avaluacions.
Pd2. M'agrada fer el cafè amb la porta tancada. Fa morbo. Sobretot a les fosques i fent-hi sorolls sospitosos.

Comentaris

Entrades populars