Passa al contingut principal

hi torno

Hola!
Tornar no vol dir millorar... M'he llegit un comentari a un altre comentari meu ( sí, estic espessa ) sobre la participació en concursos literaris i la suposada millora en la teva literatura particular... i vès, no em poleixo pel fet de llegir ni la meva autoestima puja com l'espuma. Potser llegint els clàssics ? O potser amb filosofia ( Wittgenstein, Plató, Sòfocles ) me'n sortiré ? Estic pensant en fer una foguera i cremar-ho tot, i a més em lligaré amb cadenes a la televisió per deixar de ser culta d'una vegada i així acabar amb l'erudició d'un cop d'escombra ben donat.
Telecinco, vès que vinc!!
PD. Podria ser que alguns no em tornéssiu a saludar amb aquest cop d'efecte tan dramàtic. A "Ventdelplà" també ho fan i tanmateix té molta seguida. Sospiro...

Comentaris

Entrades populars