Passa al contingut principal

Aerosmith

Sí, escric poesia i escolto Heavy metal a tot drap!! "Amazing" està sonant ara, dels Areosmith "Big Ones". Genial!! I tres mil hurres per als AC/DC!! Llarga vida al rock'n'roll!
Bé, després d'aquesta bafarada entusiasta, una mica de xafarderies sobre la meva vida exterior i interior.
1- Un dels meus gats era damunt de l'orgue de l'església. Era, doncs, en paraules del meu marit, un orgue de gats.
2- Les beates amb escombra no són de fiar.
3- Com més llegeixo el diari més desitjo no haver après a llegir.
4- El cafè de fora és més bo que el de casa.
5- Fe i heavy metal no poden anar plegats.
6- Tenyir-se és una manera cara d'amagar l'edat.
7- Porto ulleres carbassa i m'han tret anys. No em diuen quants.
8- Si ets crític et diuen que has de ser benèvol. Si ets benèvol et diuen que ets beneit.
9- Has de jubilar les samarretes velles abans elles no et jubilin a tu.
10- L'únic que no t'abandona és la teva olor corporal. Va empegada a tu per sempre.

Apa, bon riff de capdesetmana!!

Comentaris

Entrades populars